Borås

2008-07-01 12:04:53 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Det verkar som att det blir Borås imorn :) Mamma kunde visst fixa en övernattningslägenhet till mig & William. Och då går det ju bra, Allt verkar lösa sig till det bästa, ska jag bara försöka få tag i min kära bror oxå, se om han vill umgås lite med oss eller om han bara ska jobba, haha! Han är typ arbetsnarkoman, jobba jobba jobba, vet inte hur många jobb han har =) Men bra att han har ett jobb iaf ^^

Kommer inte bli nått bloggande då jag är i Borås, för jag kommer inte ha tillgång till en dator då tyvärr, men jag hoppas ni kikar in när jag är hemma igen, det blir väl troligtvis till helgen, Jörgen kommer ju inte vara hemma ändå, så jag har väl inte bråttom hem så att säga. Kan va skoj för William att träffa sin mormor lite, plus att vi kan gå o kika i alla barnaffärer som inte finns här :) Och umgås med sin morbror med såklart =)

Nu ska jag packa Williams skötväska för om en stund ska vi gå på kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback