Finally lite lugn & ro..

2008-07-09 22:53:12 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Jag har äntligen lite tid över, när vi kom hem från Skara (där vi vart idag med lastbilen) så åkte vi hem med en gång, så jag kunde hoppa i mina träningskläder, sen bort till Jörgens mamma, eftersom William var där, och jag & Patrik skulle åka och träna, blev ett gott pass idag med, Förbrännt lite kalorier och pressat mina små små muskler, en dag ska dom bli stooora =) hihi..

Har även börjat planera lite inför Fallens, vi ska ha lite party party här hemma en utav dagarna, ska bli skoj! Hoppas på att det ska bli lyckat, och att det är nån som vill komma och alkolisera med oss ;) höhö, :) Har suttit ett tag nu och pillat med lite foton jag tog idag, kika in på min Bilddagbok och kolla på dom :) - fast ni måste vara inloggade för att kunna se.

J
ag ska snart gå och lägga mig för natten, har vart ute o rastat vovven så han klarar sig inatt, och ätit en macka så magen är nöjd, vet att man inte borde äta så här sent på kvällen, men jag va så hungrig! Måste bättra mig med kosten.
men nu ska jag sova, det är en sak som är säker :)


Kommentarer
Postat av: ♥ S A N D O R A K

Sv: Ja, jag såg det :) Hur tycker du det är att vara mamma då?

2008-07-09 @ 22:57:36
URL: http://sandorak.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tävling i min blogg! Var gärna med! :)

2008-07-09 @ 23:39:46
URL: http://amandaharaldsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha får kika på detta då ;) måste väl ha ngn toppen kamera dock?

2008-07-10 @ 07:23:28
URL: http://becson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback