Fredag 18/7

2008-07-18 09:45:14 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Guud va sega jag och William har varit nu på morronen orkade inte kliva upp förän efter 9, men man får ha såna dagar ibland, eller vad säger ni? Får se om vi åker och handlar sen i eftermiddag när Jörgen kommit hem, för dels är det så kasst väder så jag orkar inte ta mig ut, och sen har Jörgen mitt bankkort, han behövde tanka imorse så han kom till jobbet.

Annars blir det väl en ganska lugn dag idag skulle jag tippa på, bara slappa som vanligt, och leka och busa såklart då som vanligt, hehhe =) William är knäpp, han har börjat med att nypas en del, o sen tittar han på en och då säger han aj! våran lilla tokbebis, som inte kommer vara bebis så länge till :(

Nej, nu behöver jag lite frukost känner jag, magen kurrar massa massa just nu =) Så nu kilar jag vidare..

Kommentarer
Postat av: Emelie

usch ja! Ser nog otroligt dum ut när jag flaxar med armar och ben när en geting kommer nära haha! Men denna kände jag inte innanför nattlinnet..huuua jag ryser!

2008-07-18 @ 14:02:23
URL: http://emeliexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback