Fredagsmys

2008-07-11 21:17:33 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Nu är äntligen min Älskling hemma, William blev så glad när pappa kom hem. han har nog längtat efter sin pappa hela dagen kan jag tro, han har vart superduper suris idag, spec nu på eftermiddagen, så han somnade med en gång efter att han fått vällingen, skönt! Har gjort lite dip, och tagit fram chipsen så nu ska vi ha lite myskväll här hemma, kanske kommer det nån bra film på tv med!

Verkar inte som Jörgen ska jobba imorn, skönt då får vi lite tid som en familj :) en hel dag dessutom, om han inte har planerat nått annat, men det tror jag inte. Hoppas inte det iaf, kan va gott o ha en dag tillsammans, eftersom det inte är så ofta vi har det numera. myspys, eller vad säger ni?

Nej, nu vill jag inte sitta här med, nu vill jag kramas! hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

släng in en bild på din jörgen så man vet hur han ser ut =) =)

2008-07-11 @ 21:33:20
Postat av: Christina

Jo, det är skoj. men han kryper allt än ändå, men han går väldigt mycket runt nu i lägenheten :p varför tror du inte det? tro mig, det kommer när du minst anar det :P

2008-07-11 @ 22:31:27
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: Christina

Okej, men tro mig det kommer gå fortare än du tror. vips så går dom bara :) men kul att han kan stå själv :P

2008-07-11 @ 22:40:33
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: Christina

aha, då förstår jag

2008-07-11 @ 23:33:32
URL: http://kicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback