Hell's Kitchen

2008-07-10 23:07:48 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Då har man precis kikat på Hell's Kitchen, Åsa va snäll och sms:a o påminnde mig om att det gick idag, så jag inte missade de ;) hehe. Vilka människor det finns egentligen, den lilla killen som va med, han som åkte ut idag, haha fyfan va jag skratta när jag såg han! Föt gud va ful han va^^ trodde faktiskt antingen han eller kinesen skulle ryka, spännande spännande, får se vem som åker nästa vecka =)

Imon är det tvättdag här hemma för mig & William, pappsen ska ju jobba i vanlig ordning.. Så då blir vi hemma ända tills kl 16 imorn :/ Sen ger vi oss ut på äventyr, o gör stan osäker, haha! Jag och min vilde ;) Fast nu har jag dock tänkt att gå och lägga mig, för jag är tröttis! Mina killar ligger redan och sover, så jag tänkte joina dom!

Ha det bra, så höres vi imorn! ♥

Kommentarer
Postat av: Liza

ok...dom va fräcka! =) Jo nu när jag tänker efter har jag nog sett att du haft den...men kännde inte igen det riktigt på korten..men men..mitt minne vettu..hehe

2008-07-10 @ 23:26:14
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: K i m m e l i m

Jag älskar Hell's Kitchen!

Gordon verkar ju inte ha någon EQ om man säger så. Han skriker och gapar och svär åt alla. Men så är det nog mycket spel för galleriorna. Han ska ju ha en sådan roll.. :)

2008-07-10 @ 23:57:13
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: K i m m e l i m

Sant sant. Men jag har svårt att tro att han är riktigt sån när kamerorna är avstängda. :P

2008-07-11 @ 08:44:26
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback