Läggdags

2008-07-02 23:18:49 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu ska jag snart gå och lägga mig för natten, jag har precis varit ute med Rocky så han fått gjort sina behov, måste vara utvilad imorn, så vi orkar med bussresan, sen måste jag packa det sista så jag inte glömmer nått, men det allra allra viktigaste är redan nerpackat, dvs blöjjor & välling och en massa kläder till William :)

Hoppas bara jag får under väskan under vagnen, haha! Annars har jag ett problem, för den orkar ja inte bära på, väger ju ton typ! haha, men de märker jag imorn, annars blir det att packa om!

Som ni säkert vet kommer det inte bli nått bloggande när jag är i Borås, men jag hoppas ni kommer åter på söndag, för då ska jag vara hemma igen :) beroende på hur mkt hemlängtan jag har!
Men jag skriver nog ett inlägg imorn innan vi åker =) hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback