Lördag 12/7

2008-07-12 12:07:55 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då var det lördag, lill skrutten väckte oss vid 8 tiden imorse, eller iaf mig. Så då gick jag upp och gjorde välling som han smaskade i sig väääldigt fort =) Sen satt vi ute i köket och åt frukost tillsammans hela familjen, jag åt dock inte så mkt till frukost, åt ett ägg o sen fick jag nästan genast ont i magen. Min mage och frukost funkar inte ihop, det är bara att konstatera.

Sen gick vi ut på en liten prommis, skönt o komma ut, va ganska varmt ute faktiskt ;) Sen hem o William fick nana, han sover fortfarande men borde vakna ganska snart, Jörgen har precis åkt iväg för och hämta sin pappa på resecentrum. Funderade på att åka ut till Coop sen och köpa lite kyckling, så kanske jag kan göra en sallad ikväll, med fetaost! :)

Kommentarer
Postat av: M A M M A ♥ L O V E L Y

haha lilla Marie... inte fattat att fet mat blir man fet av? :P hehe

2008-07-12 @ 14:34:12
URL: http://welons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback