Lördag 19/7

2008-07-19 13:00:24 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Dag!

Har inte haft tid att sätta mig framför datorn än, imorse åkte vi iväg och handlade lite inför ikväll, och lite saker vi behövde hem, blev chips o dip, tills ikväll, sen ska Älskling göra en ostbricka och en korvbricka och bjuda på. Mums! :) Vi ska väl fortsätta med städningen, min tandvärk ska bara släppa, Jörgen har dammsugit i stort sett hela lägenheten, så jag får väl gå och hjälpa han strax :) hihi..

Sen blir det att ha ångest inför vad man ska ha på sig o hur man ska ha håret, hur man ska sminka sig osv, haha! :) Men det blir nog bra tillslut^^ Fast vet inte om jag ska ha kjol på mig eller om det blir jeans. Nej nu ska jag sluta pladdra här och gå o städa.. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback