Lördag 5/7

2008-07-05 09:12:48 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jag är jätte trött idag verkligen, ändå sov vi nästan till 9 idag! Jag va jätte pigg igår och då hade jag enbart sovit 4 timmar den natten, men idag när jag fått sova mer. Nu är jag & William iaf uppe, han har ätit välling o fått ny blöjja, så nu sitter han och leker med Rockys boll, jag glömde ju givetvis Williams lilla boll hos mamma, antingen får jag väl köpa honom en ny eller så skickar mamma hans lilla boll med posten. Sovit gott har jag gjort inatt iaf, som en stock! Märks att man är hemma för jag sover genast underbart i min säng :)

Idag hade jag tänkt att försöka komma iväg och handla, vi går nog en sväng hem till Williams farmor i eftermiddag oxå. Har inte så mkt annat planerat, utan tar det lite som det kommer just nu, det som man orkar med.. Ska väl snart gå och ta mig nått att äta, eller iaf nått att dricka.. Sen får jag busa lite med min vilde ;) haha

- jag kommer förevigt hata dig, för det du gjorde..

Kommentarer
Postat av: mezzie

Usch allså... jag som trodde man skulle få en uppdatering om vilken underbar lillsemester ni haft,och så får man läsa detta :-/

Men skickar iallafall en styrkekram och hoppas ni trots allt får en underbar lördag!

Kram

2008-07-05 @ 10:43:29
URL: http://mamatill2.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback