Magknip

2008-07-06 21:22:03 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Det blev inget överby med Christina & William idag, för jag låg hemma med världens magknip, ville verkligen åka dit idag, så jag hoppas hon inte blev arg på mig :( Så jag har legat i soffan hela dagen o haft ont, jätte jobbigt verkligen, men jag har en knasig mage, haft ända sen jag va liten, så det är jobbigt när man får dessa knipattackerna :( Speciellt då man har planerat nått, så jag hoppas hon vill ses nån annan dag?

Nu på kvällen när jag mådde lite bättre, åkte vi iväg och fick lite handlat hem, lite mat, och frukt, välling & blöjjor till William :) o lite annat smått o gott :) Blir nog en tidig kväll idag, min älskling ska jobba förmiddag imorn, och jag & William ska tvätta, skoj va?

Nu ska jag lägga mig i soffan med min älskade sambo, och ha en myskväll, hoppas ni får en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback