Melwins 1-års Kalas! :)

2008-07-01 18:09:58 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Nu är vi hemma igen, vi har ju som sagt varit på Melwins 1-års kalas! Vi fick en superduper god jordgubbstårta, den satt så fint i min mage så, Melwin fick jätte fina paket :) Så hoppas han hade ett bra kalas. Barnen busade på som vanligt, som dom brukar göra när dom träffas, och Naima visade att hon kan gå, så duktig hon är. Det skiljer ungefär 2.5 vecka på dom, och hon går redan! Så duktig tjej! :)

Sen gick jag & åsa ut på promenad, gick till Netto, köpte mig en färdigpizza & smörgåsrån till lilleman, alltid bra att ha med sig, som lite mellis, :) Funkar alldeles utmärkt ;D hihi, sitter och väntar på att Jörgen ska komma hem..

Vekar inte som att jag åker just imorn, så antingen blir det på torsdag eller fredag, kanske är bättre att åka på fredag för då åker ju Jörgen med, han sticker ju till Strömstad då och jobbar, då kan vi lika gärna åka till Borås :) Pappsen är ju inte hemma ändå, så vi tar en liten minisemester ;D hihi...

Kommentarer
Postat av: Nikki

Oh, vilken fin design du har. Vem är det som gör dina fina?

2008-07-01 @ 20:58:52
URL: http://nikkimamman.blogg.se/
Postat av: Bea wiggosmamma!

Svar: - Nej, han kryper inte än :/

2008-07-01 @ 21:03:00
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: Liza

Är Naima 2,5 vecka äldre än William?

2008-07-01 @ 22:02:21
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback