Middag

2008-07-12 16:39:30 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Nu har vi precis ätit middag, tanken va att vi skulle äta ris, kyckling och currysås, vi gjorde fullkornsris till, men fyfan va äckligt det va, varken jag eller Jörgen kunde äta det, utan fick slänga det, men William som inte har några smaklökar tyckte det va jätte gott, förstår inte hur han kan äta allt, det finns ingenting han inte tycker om, allt som är mat är gott. Så nu har han fått lite hemlagad mat idag, :)

Jörgen kanske ska ut ikväll med Williams fadder Björn, får se om det blir så, hursomhelst ligger vi i soffan då o smockar i oss godis, eller ja inte William då, men jag! Godisgrisen her self =) Köpte lite billigt godis på Coop innan^^ hihi! Kommer dock inget roligt alls på tv idag, förutom Las Vegas då.

Det va nån som ville se hur min älskade Jörgen ser ut, så jag slänger in en bild på honom =)



Min Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: carina

HEJ! Vill du med gå ut så vet du att jag kan passa lilla busen denna helgen med det är helt ok det är inga problem att göra det hör av er

2008-07-12 @ 16:49:15
Postat av: Emily :)

Nä fy fan. Det är inte gott med nyttig mat. Man ska va onyttig in till döden!!!!

2008-07-12 @ 19:49:19
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Jonna

det är ju supergott! testa koka det med grönsaksbuljong :)

2008-07-12 @ 22:11:28
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback