Natti Natti

2008-07-07 22:17:24 Dagboken
» Kommentarer(1) «


ja nu tänkte jag vara så där tråkig, och gå och göra mig iordning för natten och sen krypa ner i sängen.. Jag är trött efter dagens bravader, även om vi inte hittat på så mycket så har jag fått mycket gjort idag. Har ju tvättat en massa massa kläder, busat en jädrans massa, haha och sen har jag ju varit duktig och tränat! :) Verkar som det kan bli ett aerobicspass imorn, bara älskling är hemma innan kl 6, annars hoppar jag det. Men det tror jag ska gåå :)

God natt, kära läsare.. Keep up the good work, med kommentarerna, blir lika glad every time! :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag vet att jag frågat förut...men glömt svaret. glömsk Men hur gammal var William när han fick bruna ögon?

2008-07-08 @ 00:01:41
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback