Onsdag 2/7

2008-07-02 08:38:35 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morrn,
Är väl på lite bättre humör idag, men fortfarande jävligt arg. Får väl se när de släpper, idag ska jag städa iaf då kanske jag mår lite bättre sen efter det. Kanske jag får ur mig lite aggretioner genom och att dra dammsuagren fram o tillbaka. haha, tvivlar ju på det men det är värt ett försök iaf.

Annars händer det väl inte så mycket mer idag, Jörgen jobbar förmiddag så vi får väl se när han kommer hem idag, jag vill ha hem han tidigt, behöver honom nu känner jag.. Orkar inte med detta, jag hoppas jag kan åka till Borås snart så kanske man kan slappna av lite, för blääää...

Just nu känns livet pest, tack och lov för att jag har mina killar hos mig, vet inte vad jag skulle göra utan dom? ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

ta med dig din son å gå på marknaden istället,ta en fika och njut av solen..då blir du nog på bättre humör!:)

2008-07-02 @ 09:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback