Söndag 20/7

2008-07-20 14:09:49 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hejsvejs..

Uppdaterar lite granna, har inte sån lust att sitta här just nu.. Gårdagen var bra, hade jätte skoj ända tills vi gick ut på krogen.. fyfan va tråkigt det va ute, på tok för mycket folk överallt, långa köer på varenda uteställe, vi hamnade iaf på Sand till sist.. Ja hade nog hellre suttit hemma om jag vetat hur kasst det va på krogen. För här hemma hade vi as kul, skrattade o hade kul :) Måste göras om tjejer =)

Om ett par timmar åker vi nog ner till stan och kikar lite.. Tänkte jag skulle kolla efter en ny väska, och kanske ngt annat, vid 8-tiden om inte regnet öser ner ska jag kolla på Takida så vi får la se.. nu ska jag gå o äta ngt, hungrig som bara den o trött i kroppen.. Saknar min lilla pluttis äckligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Liza

Vart och när spelar Takida?

2008-07-20 @ 17:45:27
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: mezzie

Men så är det alltid jag tyckte med det var liite roligare på förfesten fast en annan va hemma runt halv tolv redan hihi

Kram

2008-07-20 @ 22:07:18
URL: http://mamatill2.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback