Tvätta 12-16

2008-07-17 11:52:18 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Bläää för att tvätta =/ Men jag måste ju. Blir bara 4 maskiner idag.. Så det är inte så jätte mycket tvätt. Ska även tvätta vagnen så den är ren och fin, för nu va den väääldigt smutsig. Så ja de behövs emellanåt :) Ska alldeles strax gå ner till tvättstugan, William har precis nanat lite o nu ligger han o äter lite =) Tänkte jag skulle städa lite idag eller imorn, kanske bättre imorn, det kommer ju lite folk hem till oss på lördag, så då behöver det ju inte vara jätte stökigt, hihi! :)

Längtar jätte mycket tills på lördag nu, fast på ett sätt inte, tycker det är jobbigt att vara borta från William. Vill vara med han 24/7 helst.. Usch :/ Men men.. Det är lika bra att jag vänjer mig, för snart börjar han på dagis och då måste jag vara borta från han ett par timmar varje dag.. hur de nu ska gå?

Kommentarer
Postat av: monica

hej, jätte fin blogg o bilder!

vad använder du för bild program?

2008-07-17 @ 13:52:02
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback