Äntligen hemma..

2008-06-21 18:16:24 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja det har varit en låååång dag idag, och vi har inte varit hemma på hela dagen, åkte vid 9 imorse och kom hem för en liten stund sen, dopet gick bra William skötte sig bra för att vara så pratglad som han är, hade ju med mig en påse majskrokar och dom gick åt i kyrkan, både han och liam skulle ha, Men han va duktig och gapade inte alls för mkt, men man kan inte begära så mycket av en 10 månaders och det får dom ju räkna med!

Sen var det dopfika, bjöds på kycklingsallad, tårta och kakor! Det va gott :) William fikade oxå, tyckte han va mums :) Leo fick jätte många fina doppresenter. Tråkigt nog så hände det en olycka på dopkalaset, va tvungen att byta blöjja på william där men det fanns inget skötbord så jag tänkte att jag byter i vagnen, tror ni inte att han kissar ner hela vagnen då? Jo det gjorde han, som tur va fanns det en tvätttid imorn, så jag kan tvätta vagnen, för inte kan han sitta i vagnen som är nerkissad, det fick han ju göra hem, hade ju inte så mycket val..

Nu resten av kvällen ska vi bara mysa jag & William.. Har ju inte blivit så mycket av den varan idag.. Men nu ska vi ha en riktig myskväll jag och min underbara son.. ♥

Bilder kommer sen när jag orkar tömma kameran ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Leo, är det davids systers son eller?

2008-06-22 @ 12:10:13
URL: http://emeliexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback