Besök

2008-06-17 16:52:15 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Ja det har vi haft :) Det va lika trevligt som alltid, vi ett-tiden kom Linda & Mio hit :) Hon hade med sig paj som hon gjort (fuskpaj) de ska jag med köpa, ni vet ekströmspaj, som bara lägger i form och sen i ugnen? Men det va go iaf, smakade som riktig paj! :) William sov dock när dom kom, och sov nästan hela tiden dom var här. Han slog på stort idag och sov i hela 3 timmar! det är inte vanligt för att vara honom, han sover MAX 2 timmar! Så nu är han redo för massa bus!

Givetvis var kameran framme när dom va här, så jag knäppte lite kort =) Kan visa er sen ikväll när jag har lite mer tid när William sover :) I förmiddags var vi även och tränade, skönt vare, hade velat gå på sånt här pass som dom har men det tråkiga är att det ligger bara på eftermiddan, och då jobbar ju Jörgen.. :/ Och William är för liten för att ta med sig dit, dom har ju annars Barnpassning på Sportlife, men då ska barnen va såpass stora att dom är självgående.

Nej nu ska jag ta min busunge och tvinga han till att kramas med mig, för jag behöver en kram..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag skulle också behöva en kram.

2008-06-17 @ 17:46:43
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: emelie

Ja den duger verkligen och det är så bra med ett extra rum. 2:an vi har nu är ju visserligen på 60 kvm så denna är ju mindre men det blir bra för oss =)

2008-06-17 @ 17:49:56
URL: http://emeliexxx.blogg.se/
Postat av: emelie

ringde henne förut och sa att jag var intresserad och jag skulle få den! Har även hittat plats hos dagmamma här i Sandhem så jag är jätteglad nu!

2008-06-17 @ 18:58:36
URL: http://emeliexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback