Bullbak

2008-06-10 15:18:39 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Japp, det va det i förmiddags, Älskipälski ställde sig och gjorde en massa smarriga bullar till oss, han är lite hemmafru aktig när han själv vill, haha! Fast städning lämnar han över till mig ;) Annars har vi inte gjort så mycket annat idag, bara vart hemma, det blåser så fruktansvärt mycket ute idag ;/ Gillar inte det alls, jag som hade velat gå ut och gå, men det blir det inte när det är sånt här väder, istället pillar vi lite hemma, finns alltid ngt att hitta på..

Tänkte jag bla skulle byta sängkläder, dra en sväng med dammsugaren, det behövs alltid när man har en hund! Och så självklart leka med William, man får inte nog! Han är så busig min lilla kille, nyss rev han ur alla skor ur skohyllan! haha är dom inte för goa dom små? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback