Då var vi..

2008-06-16 20:13:33 Dagboken
» Kommentarer(3) «


..hemma igen! Var inte borta jätte länge, men vi kom utanför lägenheten iaf! Vi gick till Williams farmor, hans faster Nathalie och lillkusinen Liam kom o mötte oss, tror ni inte det kom världens skur när vi kom utanför dörren, ja och givetvis blev vi genomblöta mest William som skulle hänga utanför regnskyddet! Han blev aningen sur när det kom en massa regn på han, men hänger man utanför får man skylla sig själv!

Nu är vi hemma, William somnade i vagnen på vägen hem, så han har fått sin flaska välling och ligger i sin säng och ska sova nu. Jag ska ha "mammatid" mina få timmar om dagen då jag får vara ensam, jag tycker det är så fruktansvärt skönt att bara få sitta ensam i ett rum, jag är sån som person att jag behöver några timmar om dan helt ensam.

Imorn ska vi träna på förmiddan, och sen kommer Linda & Mio och hälsar på oss :) Får se vad som händer mer under dan, känns som att det är ngt mer inbokat men kan inte komma på vad ^^ haha!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Sedär ja : ) Va roligt! Men vad trist att ni inte firar tillsammans : )

2008-06-16 @ 20:34:30
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Det är nog mest tråkigt för sambon med andra ord : )

2008-06-16 @ 20:36:50
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Linda - Mamma till 2

Samma här med det där om att få sitta ensam :) Så jäkla skönt på kvällarna :)

2008-06-16 @ 21:28:32
URL: http://welons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback