Dagens Äventyr..

2008-06-09 20:56:27 Dagboken
» Kommentarer(3) «


I förmiddags spenderade vi nån timma på gymmet.. Körde 10 min uppvärmning och sen körde vi igång passet som en av tränarna på Sportlife knåpat ihop till oss, o avslutade med ett pass på gåbandet, alldeles lagom och en skön avslutning. Sen åkte vi och hämtade våran lilla älskling som var hos sin faster medans vi tränade.

Åkte hem, lagade middag, stuvade makaroner och köttbullar som även William fick till middag, han äter nästan allt jag lagar nu. Enda gånger han får på burk är om han tex är hos sin farmor då brukar jag skicka med en burk med mat. Smidigast så, :)

Sen gick vi hem till Åsa, så pojkarna kunde leka av sig lite, sen ville dom bada så alla tre hoppa i badkaret och badade, synd att jag inte hade kameran med mig, för dom hade så fruktansvärt kul ihop, man såg verkligen glädjen hos dom små trollena. hehe.. och sen tog vi oss en promenix :) hehe..

Nu ligger min lilla prins och sover, han va sååå trött stackarn :) Tänkte jag skulle lägga mig i soffan och koppla av lite, precis plockat undan massa skit, så det är jag värd! :)


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Tack Tack :D jo det gör jag gärna när jag har fått till min dator.. den funkar inte just nu.. men förhoppningsvis får jag till den imorgon :)

2008-06-09 @ 22:09:26
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

jo det har vi, men den är mer som "extravagn". När vi är ute på landet funkar den inte alls, är mer en stadsvagn :) vad har ni för vagn till William?



Jo, det är klart jag kan göra, fats jag är inget vidare bra på det.. Hur vill du ha den? :)

2008-06-09 @ 23:20:19
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

ja det kan vi göra :D j[email protected] :)

2008-06-10 @ 08:12:27
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback