Denna dagen..

2008-06-08 20:19:36 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då var denna dagen pasé. Ja den har gått fort, men kan ju bero på att jag dels låg och sov till klockan va halv ett, så mestadels av dagen sov jag bort. Sen åkte vi iväg en sväng och handlade lite, kan behövas ibland, men typ bara det nödvändigaste som mjölk och bröd som är färskvaror. Sen har vi lilla familjen gått en promenad, inte sådär jätte varmt ute nu, inte vart idag heller, blåst en del, men bara skönt att det blir lite svalare =)

William somnade vid halv 8 idag, han va jätte trött :/ Så nu sitter jag här ensam, ska snart lägga mig i soffan och slappa och äta jordgubbar *Mums* Kanske finns det nått kul på tv ikväll, vi får se :) hehe.. Imorn är det ny vecka igen och vi får se vad vi hittar på för bus, imorn ska det tränas iaf :) ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback