Egen tid

2008-06-23 21:24:37 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja då var det kvällen då.. Tiden på dygnet då jag får vara lite för mig själv. Ena tiden på dygnet jag egentligen kan få koppla av, och göra lite som jag själv vill, ingen liten bebis som drar i mig och vill leka, eller ropar efter mamma, för han ligger i sin säng och sussar så sött, va precis inne och kollade till honom och pussade på honom, min underbara prins ♥

Funderar på om jag ska ta mig ett bad, eller bara göra ngt annat, hehe beslutsångest, beslutsångest! Inte lätt hörrni? Vi tog en promenad med Åsa & kidsen innan, behövde prata av mig lite, och såklart att Åsa ställer upp, vad skulle jag göra utan henne? Ja vem skulle orka lyssna på mig då? Glad att jag har henne :)

Imorn kommer det inte bli mycket bloggande, jag har fullt upp hela långa dagen.. På morronen är det BVC besök, sen ska vi hem till Karolin, och få träffa hennes lilla lilla Filippa, hon är bara 4 veckor gammal, tror ni Marie kommer bli bebissugen efter det? Ja, tippar på ett JA! hehe, sen ska vi hem till Åsa och leka lite :) Fullspäckad dag för mig och lilleman :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag orkar lyssna :)

2008-06-23 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback