F r e d a g 20 / 6

2008-06-20 08:21:19 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja då var det midsommarafton dåå, inget märkvärdigt för mig och William, medans dom allra flesta sticker till kusten och super skallen av sig, jag & William stannar iaf hemma och har det mysigt! Han väckte mig första gången kl 6 imorse, men sen somnade han om till klockan 7, efter han fått sin välling så gick vi o bytte blöjja, och det va en jävla äcklig blöjja, för herrn hade bajsat så det runnit utanför, haha! Så det va bajs på pyjamasen, tur att jag tvättar idag då!

Jag det är vad jag ska pyssla med under förmiddagen och eftermiddagen, för jag har bokat tvättstugan mellan 12-16 så rolig midsommar kommer jag ha? Men äh, lika bra! Vi har ju ändå inte planerat att göra nått då kan vi lika gärna tvätta. Idag åker våran älskling till Strömstad oxå :/ Hoppas han hinner äta en midsommar lunch med oss innan han sticker. Denna helgen kommer verkligen kännas, kommer sakna han sjuuukt mycket. Men det får gå..

Nu ska jag äta frukost ihop med min familj ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA - Philips mamma

Jag vet, blogg.se krånglar med den.

2008-06-20 @ 11:31:24
URL: http://friidalicious.blogg.se/
Postat av: Nursen

Glad midsommar önskar Nursen

2008-06-20 @ 13:05:07
URL: http://sisternurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback