Fika på stan

2008-06-28 17:32:58 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Jag & William gick ner till stan innan, vi skulle träffa Angelica :) Och det gjorde vi, hon kom och mötte oss på vägen.. Sen gick vi till Strandgatan och tog en liten fika, inget märkvärdigt direkt, satt och snackade lite skit, hehe. Sen följde hon med oss till Hemköp, eftersom jag behövde handla lite, dels va det mest creme fraichen jag till affären för, men kom hem med både mjölk, bröd, smör och en dricka tills ikväll, vi ska äta tacos när älskling kommer hem :) Mumma :)

Angelica följde även med oss hem, så nu vet hon vart jag bor, fast jag tvivlar på att hon  skulle hitta hit igen ;D haha, fast det är inte så lätt när hon aldrig vart i detta område innan, så jag förstår henne, hon åkte hem ganska nyss och vi ska lägga oss och vila lite..  dock inte alltför länge, men en liten stund skadar inte =) hihi..



Anna, Jonnah & jag - Bild från igår, på nitlotten :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Adam ska han heta :)

2008-06-28 @ 18:07:59
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha nej det tvivlar jag också på.. men får väl bli upp till bevis.

2008-06-29 @ 10:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback