Fredag 13/6

2008-06-13 10:37:26 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Förmiddag kanske man ska säga ; )

Våran lillprins vaknade kl 7 imorse, då stog han upp o ropa på mamma&pappa, så söt så! Min underbara Älskling gick upp och bytte blöjja och gjorde välling, så jag kunde ligga kvar i sängen och dra mig, är han inte underbar? Sen klädde vi på oss för min Älskling skulle köra mig till tandläkaren så jag fick hämta min tablett som jag ska ta på måndag då jag har tid för besök hos den elaka doktorn, som ska borra i mina tänder :/ aj aj aj..

Nu ligger min lillplutt o nanar lite, han va så tröttis, så jag ska passa på att sätta mig ute i köket i lugn och ro o äta frukost. För sen ska jag sortera tvätten, och vid 12 ska jag tvätta :/ Så där jätte roligt eller inte! Men jag måste juu..

Sen är det ju alla studenters dag idag, här i Trollhättan så vi får säga GRATTIS till dom ;D Själv tog jag aldrig studenten, men man kan ju inte vara som alla andra, haha! Nej magen kallar på frukost nu..

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till 2

Ska oxå tvätta idag.. fast har det inte lika jobbigt som du :/ har ju ändå en egen masikn.

2008-06-13 @ 10:45:55
URL: http://welons.blogg.se/
Postat av: mezzie

haha jaa jag har inte heller tagit nån student =)

Men snaaart efter sommaren tar jag min egn alilal form av studnet så ;-)

Fast studentskiva på hösten hmmm, äsch det funkar de med!

Ha en fin fredag!

2008-06-13 @ 17:35:25
URL: http://mamatill2.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback