Fredag 6/6

2008-06-06 11:30:06 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Dag!

Fan va slöa jag och Willepille vart idag, bara legat och myst nu på förmiddagen och inte gjort nått vettigt alls, haha! Det har vart rätt gott det med, inte ofta han vill ligga och mysa längre, han flänger hellre runt i lägenheten o pillar på allt han inte ska pilla på. Men nu är han i full fart igen och busar ;) tror han ska få leka i skurvattnet från igår, men ICKE!

William ska leka lite hos sin farmor sen, jag ska hjälpa Jörgen och köra skit från Nitlotten, jag har inget bättre för mig ändå. hehe, så bara skönt att komma ut, kanske man får ytterligare lite färg. vi får la se... Nej nu har ja ingen ork att sitta här mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback