Fredagkväll

2008-06-13 23:00:29 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då var det kvällen åter igen, Nathalie har vart här en stund då vi behövde åka iväg och handla och William sover så voere väldans onödigt att dra upp han ur sängen när hans faster kunde komma hit o vara här så länge. Jag snappade åt mig en påse chips i affären, som jag tänkte jag kunde äta ikväll, Jörgen ska ut o åka o kika lite på stan hade han tänkt sig .. :) Så då kan jag sätta på en film och ligga och mysa i soffan och slappna av lite :)

Imorn är det lördag, och jag funderar på om vi ska åka o träna om inte han ska jobba, tycker jag låter som en utmärkt ide :) Har ju inte tränat sen i onsdags nu.. så det känns som att det är dags! få pressa magmusklerna lite.

Nej nu ska jag kolla på min dator vilka filmer vi har o se om jag kan kika på nån^^
Kanske skriver en rad innan jag går o lägger mig

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

han har blivit jättestor, tiden går så snabbt! :)

2008-06-13 @ 23:39:02
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback