Hemma..

2008-06-04 19:58:05 Dagboken
» Kommentarer(4) «


.. efter dagens bravader ;) i förmiddag var vi på Nitlotten tillsammans med pappa Jörgen, han skulle lämna Davids verktygslåda, så william fick busa lite med kusin David, tyckte han va jätte skoj! hehe. och nu i eftermiddags har vi vart ute och promenerat med Elin och hennes supersöta dotter Naima :) Gick till Slusscafet och fikade med en våffla, William och Naima käkade majskrokar ;) Sen tappade Naima sin Bobo :/ Så vi fick gå tillbaka och leta efter honom, som tur va, va det nån snäll som satt han på muren :)

Sen traskade vi hemåt, nu sitter jag här i väntan på att kl ska bli 21, William ligger o sover, somnade nästan på vägen hem, så det va bara att byta på han och sen lägga han, tog inte lång stund innan han somnade, skönt för då kan jag gå och pilla lite här hemma, imorn är det tvättdag, tänkte jag skulle städa oxå, Jörgen ska jobba förmiddag, så då får William så snällt hjälpa mig med tvätten^^ hehe, får la se hur det ska gå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är en riktig lång kille ju! Jag som tyckte Denniz var lång ;-)

När Denniz var 8 månader vägde han 8250 gram. Nu är han 10 månader och väger 8870 gram och är 73,5 cm. Tyckte de att William vägde för lite då vid kontrollen?

2008-06-04 @ 20:20:15
Postat av: Emelie

Jaså, det var samma för Denniz. Hade ökat typ 600 gram på två veckor. Det beror också på att han rör sig precis hela tiden! Så William är också en aktiv kille =)

2008-06-04 @ 22:41:09
URL: http://emeliexxx.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha! Inte Denniz heller.. han vill bara hoppa, krypa, åla sig, gå runt möblerna och sånt

2008-06-04 @ 23:11:49
URL: http://emeliexxx.blogg.se/
Postat av: Angelica

Njae jag skulle inte kalla det försäljare..för vi säljer ingenting! vi jobbar med villaägarnas riskförbund. Just nu ringer jag dom som vart med ett år och frågar vad de tycker=)

2008-06-04 @ 23:40:10
URL: http://elidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback