Kvällen!

2008-06-18 20:55:04 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Då var det kvällen, jag har hunnit med ett bad, få i mig lite mat, och nu har jag bänkat mig vid datorn! :) William har inte somnat än, för han är en buse idag och vill hellre leka med sin pappa, ja han får ju passa på, för i helgen träffar han inte sin pappa alls :( Tycker jag är jätte tråkigt, men vi behöver dom pengarna så få får pappa så snällt åka iväg och jobba som ordningsvakt!

Han sitter o kollar på den fruktansvärda fotbollen nu, det är ju så tråkigt! Nån mer än mig som tycker fotbollen är skit? Jag har inte sett en enda match och jag kommer inte göra det heller, bojkottar skiten! Imorn ska vi till Överby en sväng, jag ska köpa doppresent till Leo, fika med mammorna, sen ska jag handla inför helgen så jag och William har så vi klarar oss, utan att behöva åka till affären, för vi har ju inte tillgång till bil när pappa Jörgen är borta.. klart det funkar med buss, men där är jag snål och tycker att det är alldeles för dyrt att åka buss, så ska jag nånstans så går jag hellre.

Nu ska jag snoka runt lite på nätet, hejs!

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till 2

Håller med om att fotbollen verkligen SUGER!

2008-06-18 @ 21:40:46
URL: http://welons.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha fotboll suger inte alls ! kul å kolla på ju =)

2008-06-18 @ 21:55:21
Postat av: Liza

Tur att sverige åkte ut nu då. ;) Fast jag tycker ju det är tråkigt som ärintresserad av fotboll..!

2008-06-18 @ 23:17:22
URL: http://www.lizadahlberg.se
Postat av: Daniel

Hej ikväll tyckte jag fotboll var skit =).. Ha det så bra och hoppas ni får en bra midsommar!

2008-06-19 @ 00:30:06
URL: http://pappsen.blogg.se/
Postat av: mia

Klart man måste se fotbollen.

Det är ruskigt synd att sverige åkte ut.

Slutspelen i hocky o fotboll måste man ju se.

Speciellst så länge sverge är med.

Eller när färgestad spelar lika så ifk göteborg.

2008-06-19 @ 06:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback