Kvällen..

2008-06-12 20:30:22 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Vi är nysshemkomna från Åsa, det va jätte trevligt som vanligt, Åsa bjöd på Jordgubbstårta och jag hade med mig bullar, kan det bli bättre än så? nej jag tror inte det. Barnen busade som bara den och hade skoj, William älskade Theas rum då hon hade massor med bollar, och han älskar bollar : )

Sen kom pappsen och hämtade oss, så åkte vi ut till Knorren så rocky skulle få springa lite, han gjorde ett försök att komma i vattnet men det klarade han icke, kände inte alls för att få med oss en blöt hund hem, haha! men men, försöka kan man ju ^^

Nu håller vi på att laga lasagnette till kvällsmat, och sen ska vi en myskväll, för imorn är det jobbdag för Älskling, han har vart ledig idag, och jag ska tvätta från 12-tiden. : ) Kul dag va?
Nej nu får jag ta maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback