Kväller..

2008-06-17 21:50:28 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då vart det kväll åter igen, jag sitter här i vanlig ordning och väntar på att min Älskling ska komma hem, han borde vara på ingång nu, fast vi lär nog inte ses så mycket ändå, han lägger sig nog efter att han ätit, då han ska jobba förmiddag imorn, jag och William ska däremot gå och äta kanelbullisar hos våran favorit :) Hon bakar så gott, ja vi älskar hennes bakverk, hehe! :)

Får snart börja kika på present till Mulle, han fyller ju år om 2 veckor, då blir han stora killen! Frågan är ju vad man köper till en liten kille som redan har allt? haha.. Vi hittar säkert nån fräsig leksak som han kan tycka om :)

Nån som har ett tips på vad jag kan köpa?

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaså, vart har du sökt någonstans då? Är det södra skolområdet? Jag sökte ju i sylte-området först men jag ändrade idag till stavre/sandhem och det fanns tydligen plats hos en dagmamma (hade valt det i första hand) fast i augusti..

2008-06-17 @ 22:14:50
URL: http://emeliexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback