Liiite Shopping!

2008-06-26 13:04:22 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu är vi hemma igen, försöker få William att sova en stund men ja han vill inte riktigt, och snart är det ingen idé att han somnar heller eftersom vi ska vara hos tandläkaren 14.15, så går typ en halvtimma innan, tänkte jag skulle till apoteket först och hämta ut nya p-piller, för mina e slut!

Det blev lite shopping, Jörgen orka inte gå där med, men 2 par skor till William & 2 par till mig, en "vanlig" sko, och en fin flipflop sandal :) Har ju inga direkta sommarskor, så jag köpte dom, kosta inte så värst mycket ändå så :P

Ska väl börja göra oss iordning, och slänga ngt i magen innan vi ska gå, pappsen orkar inte följa med då han e sjuk så han får vara hemma o vila ist.

Kommentarer
Postat av: jannica

en tjej som heter emmah har gjort den!

2008-06-26 @ 14:57:25
URL: http://goldenrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback