Måndag 2/6

2008-06-02 09:21:26 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon Bloggen!

Somnade som en stock igår, men hade lite svårt att sova för mina skavsår! Synd om mig, tycker jag! William väckte oss vid 8-tiden imorse och va ledsen, då hade han rivit sönder lite av sin blöjja busen. SÅ han fick på sig en blöjja och komma upp och busa lite med pappsen mendans jag gick och gjorde välling till lilleman.

Nu sitter jag här med lite te, har lite ont i min hals, men inget märkvärdigt! Vi ska åka och träna sen men jag kommer ta det lugnt eftersom jag har skavsår som sagt och dom gör förbannat ont kan jag lova. Sen ska jag tvinga Jörgen att köra mig till Överby så jag kan köpa shorts och ett nytt linne. Kanske ett par skor oxå! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ont i halsen ska du absolut inte träna.

2008-06-02 @ 09:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback