Måndag 30/6

2008-06-30 08:54:24 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morrn ;)

Sista dagen i Junimånad, så snart går vi in i juli :) William hade vart uppe tidigt idag, Jörgen jobbar ju förmiddag och då hade William vaknat när han gick upp, så dom hade ätit frukost tillsammans, och sen somnade lilleman om tills strax efter 8, då han fick lite välling och en torr blöjja. Så nu kryper han runt här hemma och busar. Vi ska träffa Åsa sen lite senare, innan jag ska lämna William hos hans faster för jag ska åka till tandläkaren.

Sen blir det hem och börja med tvätten, fast då är troligen Jörgen hemma, vet inte om vi skulle åka och köpa tapeter till Williams rum idag med, och kanske sätta igång med tapetseringen :) hehe.. Nu ska jag äta frukost och göra mig iordning :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Det är så kul att tapetsera om och få det fint! =) Vad blir det för tapeter?

2008-06-30 @ 18:31:59
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback