Ny design :)

2008-06-14 23:20:47 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu har jag bytt design 2 ggr under denna dag :) haha. Men nu är jag superduper nöjd tack vare min älskade vän Linda som fixat detta åt mig, så checka in hennes blogg, för hon är JÄTTE på designer och ändå har hon inte hållt på länge. Tusen Tack! ♥

Ska väl snart gå och lägga mig, om jag ska orka gå upp med William imorn, för Jörgen kommer vara hemma typ 4 inatt så han behöver få sova ut imorn, så då får jag ta William helt enkelt, han har ju ställt upp för mig mycket nu det senaste då han vet att jag sover dåligt på nätterna. Så det är väl det minsta jag kan göra..

Jag har iaf fått in alla fotona i fotoalbumet nu, Ä N T L I G E N! Skönt nu när det är gjort.

Saknar min Älskling, vill att han ska vara hemma så vi kan kramas! Så tråkigt att vara ensam juu, saknar han massa mycket! menmen, that's life I guess.. Nej nu ska jag dra mig från dumburken.

Kommentarer
Postat av: Christina

jo, precis. själv orkar jag inte byta hela tiden. fast jag kanske hade velat.

2008-06-14 @ 23:31:06
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: Christina

sant och gött är nästan det.

2008-06-14 @ 23:40:04
URL: http://kicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback