Projekt

2008-06-12 10:03:16 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Jag har plockat ur alla kort på William ur fotoalbumena, och ska sätta det i en finare ordning, och ni ska veta att det är inte ett kort vi pratar om utan massor, får se när jag ska få orken till det och hur jag ska organisera det hela, haha! Men tänkte väl ha dom från att han föddes och sen uppåt. Som sagt det är en heeeeeeel del kort, så jag kommer ha att göra ett tag framöver, haha!

William har somnat hos Jörgen nu, gissa om han gick på högvarv! haha^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

då får jag ändra det:) tack för upplysningen iaf. allt bra med er?

2008-06-12 @ 10:24:21
Postat av: Mia

då får jag ändra det:) tack för upplysningen iaf. allt bra med er?

2008-06-12 @ 10:24:38
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Mia

knasigt, kollade nu. På min ser man jättebra:S

2008-06-12 @ 10:25:54
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback