Proppmätt

2008-06-28 21:12:19 Dagboken
» Kommentarer(0) «


åh va jag är mätt, vi har precis käkat tacos här hemma, åh ja det är ju bara föör gott! Jag kan äta hur mycket som helst, och kan inte stoppa mig själv från att sluta äta, det går bara inte. Men nu är jag hursomhelst proppmätt, haha! När maten sjunkit lite ska jag äta mina smaskiga jordgubbar som jag doppat i choklad :) Åh, det är ju Las Vegas på tv ikväll, det får jag inte missa. Typ det enda programmet som är bra som går på helger, annars är allt skit skit skit!

Imorn tänkte jag att jag skulle städa och tvätta, Jörgen är ju hemma imorn, så då blir det lättare att hjälpas åt, än när man är ensam. Skönt att kunna umgås lite oxå, han jobbar ju rätt mycket min älskling. Så dom dagar han är hemma, dom får man njuta av :) Nej om man skulle gå o kramas lite ist för att sitta här :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback