Snart läggdags

2008-06-19 22:59:15 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja klockan börjar bli mycket, Jag och William kom ner till stan innan iaf, efter att han vaknat och fått i sig lite middag, men vi tog bussen ner, för det regnade så mycket och jag hade ingen lust att vara alldeles dyngsur så ja fick betala den nedrans bussen, gick till butiken och köpte presenten, (vågar inte skriva vad jag köpte ifall Leos mamma skulle läsa) sen köpte jag även ett fint kort till :) Sen gick jag & William till Systemet, köpte mig några cider, som kan va gott att ha hemma, om man vill dricka nån kväll eller till maten.. Tro nu inte att jag sitter och super när jag har William hemma, för det gör jag inte! Men ibland kan det vara gott att ta sig en cider, när William gått och lagt sig!

Nu är min älskling hemma, sista natten vi sover ihop nu tills på söndag natt :/ Känns ju sisådär kul.. Men jag hoppas jag kan sova utan min snarkande buffel vid min sida ;) Imorn är det midsommarafton, jag har inget speciellt planerat, det blir tvätt på dagen mellan 12-16 och sen får jag se vad jag och Willepille hittar på för nått skoj. Eller om vi bara blir hemma och degar!

Vad ska ni göra på midsommar?

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej! =) Våran är snart 11 månader.

2008-06-20 @ 07:17:47
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Annica

Måste bara fråga, om William gått o lagt sig, o du är ensam hemma, då kan du väl inte sitta o dricka??? Du har ju ansvar för din son, även om han sover? Då kan du väl inte sitta och dricka alkohol?

Opassande enligt mig. Men du gör som du vill....

2008-06-20 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback