Söndag 15/6

2008-06-15 07:45:18 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då var vi uppe nu :) William sitter här brevid o leker med min plånbok, haha! Ska snart byta hans blöjja så ska han få en flaska välling med. Gick upp vid 7.30 idag, Annars brukar vi ju ligga o dra oss, men eftersom Jörgen behöver sova så fick vi hoppa det idag. William vill ju givetvis gå in till pappsen hela tiden, han kryper till sovrummsdörren och bankar på den för han vill komma in, han är så kär i sin pappa så det finns inte, vissa dagar när Jörgen kommer hem från jobbet då existerar inte jag, då ska han bara vara hos sin pappa och jag får knappt peta på han, vadå pappig?

Ska kolla tempen nu på William, men tror inte han har någon feber det verkar inte så på han iaf, och han känns inte varm heller för den delen, så det va väl bara nått tillfälligt, kanske är tänderna som spökar. Hoppas han är frisk, för då kanske vi kan ge oss ut lite idag, och inte bara sitta inne, för jag blir dum i huvudet av att bara sitte inne i lägenheten. Jag måste få komma ut!

Vad tycker ni om min  nya design? :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Jätte fin design! Vill oxå ha en fin design på min blogg!!!!

2008-06-16 @ 11:58:12
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback