Söndagkväll

2008-06-01 21:33:51 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Då var det slutet på denna veckan.. Och imorn är det ny vecka med nya tag!
Imorn blir det träning som gäller, ett skönt pass, längtar redan! Tänkte jag skulle ge mig ut på shorts jakt i veckan, pengarna från skatten ska ju visst komma denna veckan.. så då kan jag unna mig lite nya kläder kanske :) Om jag hittar ngt vill säga, brukar inte göra det när jag är ute på jakt iaf, måste verkligen köpa mig ett par nya skor. så jag ska kika på din sko istället. Har inte vart där än ^^

Nu i eftermiddags har jag vart ute med jessica och liam, promenerade till stan och gick förbi Nitlotten, min älskling var ju där, liam fick åka lite truck med jörgen, och det va ju jätte skoj tyckte han, haha! sen gick vi o köpte glass, och gick hem till Lotta och fick se hennes minsting, en jätte söt liten kille på 2 veckor, tror ni marie blev bebissjuk? Svar: JA! Men det får allt vänta, jag vill studera först innan det bli på tal om en till ..

Ska väl sätta mig i soffan o möla lite vattenmelon ^^

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Söt son :) hur gammal är han? :)

2008-06-01 @ 22:10:56
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Okej :)

2008-06-01 @ 22:14:20
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett tips är H&M som säljer fina & sköna skjorts för bara 98.- finns i massa färger. Finns på "vuxendelen" och inte divided. Ett tips bara :-)

2008-06-02 @ 09:11:37
Postat av: carina

har du varit inne på deichmann på etage

2008-06-02 @ 14:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback