Tisdag 17/6

2008-06-17 08:41:30 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Morsning Korsning!

William satte igång vid 6 imorse o tjöta, så han fick lite leksaker och pilla med efter en stund, sen gick jag upp och gjorde lite välling till herrn, sen blev det upp o byta blöjja för han hade ju såklart bajsat så det luktade ju inte så värst gott :/ haha. Nu står min underbara Älskling i köket och ska fixa vitlöksbaguetter till oss :) Nam Nam ;D

Sen ska vi nog åka och träna tror jag, hoppas det iaf. Har ju inte tränat sen i lördags, så det behövs nu, fast hur mycket jag orkar med får vi se, med tanke på att jag har  ganska ont i min svank idag, tror jag sträckte nån muskel där igår, men det är bara att se till att det lägger sig så är man på't  igen! ;D hehehe..

Nej nu ska jag joina min familj i köket, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den skulle ligga på runt 4000 + hushållsel. Den är liten, de har inte mätt exakt ännu men typ mellan 50-55 kvm. Det är ju så mkt privatägda fastigheter på Stavre och de visar sig ju aldrig..typ reklam eller så. Detta är iallafall några som hyr ut privat. Den trean som skulle vara ledig brevid den som jag tittade på är typ 90 kvm och skulle kosta ungefär 6000 i månaden!

2008-06-17 @ 08:48:37
URL: http://emeliexxx.blogg.se/
Postat av: Mia

nä, kommer ner torsdag-söndag. sen kommer jag ner någongång mellan 27-29 Juni. beror på plåtningarna.

2008-06-17 @ 13:18:39
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback