Torsdag 26/6

2008-06-26 08:53:18 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Morrn!

Usch va sent vi la oss igår, efter 12 inatt :/ Det kändes faktiskt imorse när William vaknade runt 7-tiden. :/ Men det var bara att gå upp sen, jag ska strax börja göra mig o lilleman klara för om en stund har vi tänkt att åka ut till Överby och shoppa lite, jag har precis betalat min telefonräkning, denna månaden låg den på ca 300 kr, jag använder ju inte abonnemanget så mycket, så får la se vad den ligger på nästa månad, väntar på att dom ska dra 650 kr för mitt träningskort oxå. Sen har jag resterande att leva på..

I helgen ska jag ev gå på bio med Jessica, vet inte vilken dag bara. Antingen fredag eller lördag! :) Ska bli skoj. Idag 14.15 ska William vara hos tandis med, usch ja lider med honom, men dom ska väl mest prata tror jag. Nej nu får jag ta min son, han är såååå sur för han inte får dra sin pappa i håret^^ haha!

Kommentarer
Postat av: jannica

vad tycker du om min nya design?

2008-06-26 @ 08:59:01
URL: http://goldenrain.blogg.se/
Postat av: Mia

ja, dom kollar bara hur många tänder han fått.

Sen går igenom hur ni skall borsta tänderna på honom, så får ni en gratis tandborste;)

Min mamma har hållt i dom där " 1 års kontrollerna", så jag vet;)



2008-06-26 @ 09:36:42
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Josefin

Nej det förstår jag, jag är tillräckligt låst med att bara ha en sambo som kräver min uppmärksamhet :-P urbota söt son du har förresten, vilket leende - honom får du hålla hårt i, i framtiden ^^,

2008-06-26 @ 10:44:22
URL: http://metrobloggen.se/josefliin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback