Tvättar

2008-06-13 13:10:49 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja då har man dratt igång med skiten, eller ja för lite drygt en timme sen.. Det är massa med tvätt som ska tvättas. Men så är det ju när man har barn, bara att gilla läget, hehe! Vi har haft åska här med, så då var jag snabb på att stänga av datorn o dra ur alla kablar. Sist vi hade åska så kortslöt det vårat modem och det vore väldigt tråkigt om samma sak hände igen..

Imorn ska Jörgen göra sitta allra första jobb som ordningsvakt, i Tanumstrand tror jag det hette, så då träffar vi inte pappsen alls :/ Tråkigt för oss, men kul för Jörgen att få göra det han vill, vi finns ju lixom kvar när han kommer hem. William kryper runt här och sjunger för mig, haha! Det låster så sött, "Lalala la la" sjunger han..

Jag har fått bomma igen till köket, annars kryper han in där heeeeeeela tiden och ska pilla, så nu står hans matstol i vägen så nu kommer han inte in! haha! Alla sätt är bra? det funkar väl tills han fattar att han kan klättra över stolen, men än så länge så har han inte gjort det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback