Äntligen Hemma

2008-03-04 22:09:09 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu är jag hemma igen , efter att ha tillbringat några timmar hemma hos Emma : ) Hon kom och hämtade mig med Taxi bilen , o sen åkte hon till garaget o lämnade den för att hämta sin egen bil , sen bar det av till Hemköp o vi shoppade nyponsoppa , mandel biskvier & glass ! Medans Emma plockade lite hemma , så ställde jag mitt och gjorde nyponsoppan =) Den blev super gott .

Sen tittade vi på film . vi såg Härmed förklarar jag er Chuck & Larry . Jag tyckte den va rolig , fick oss många roliga skratt : ) Men filmen hade ett bra budskap =)
Va skönt att komma hem till familjen , såklart saknat mina killar ! ♥
William sov ju såklart när jag kom hem . men jag va inne o gav han en puss så han vet nog att mamma är hemma igen :) Nu ska jag fortsätta dricka mitt te , sen blir det snart sooova ! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad handlade filmen om??

2008-03-04 @ 22:52:42
Postat av: lotta

den är lustig den filmen!

2008-03-05 @ 08:03:00
URL: http://lottajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback