Barnledig!

2008-03-22 16:27:16 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Gick ju som sagt till Jörgens mamma & pappa innan , William fick smaka lite muffins innan och sen fick han en fruktpuré :) Han är ett riktigt matvrak min busunge! Sen följde jag med pappa Jörgen och lämnade lastbilen i Lilla Edet , o sen åkte vi till affären o shoppade lite gott tills ikväll . Typ massa goda chips , och dip och dricka o lite sånt , så vi ska ha en riktig myskväll ikväll :) William stannade hos sin faster medans vi åkte iväg :)

Vi ska bort till Jörgens föräldrar sen igen , och äta påskmiddag , jag längtar för jag är jätte hungrig ! haha . Har inte ens ätit frukost imorse , så jag har sparat mig hela dagen , kan det bli bättre då? ^^ 
Nu ska jag snart gå och väcka Jörgen som ligger i sängen och sover .. Höres sen !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback