Blogg Design!

2008-03-26 23:05:37 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu har jag ny design igen ! : ) Just för att min bästa vän Frida är så underbart snäll och hjälper mig i alla väder ! :)  Är hon inte underbar? ja helt klart bäst enligt min mening!

Jag har precis kollat på Grey's , hemskt avsnitt när bebisens mamma dog :( Gillade inte alls det , blev såå ledsen i mitt mamma hjärta . Tur det bara va TV även om det händer i verkligeheten med . Sen har jag suttit och pratat med Frida tills nu , eller ah vi pratar fortfarande , det är väl inte så ovanligt ^^

Nu ska jag umgås med min sambo som kommit hem från jobbet , Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Det blev jättefint! Ja visst var det sorgligt att hon tog, men jag blev så rörd när pappan tog sig an barnet ändå så jag fällde en tår haha, har blivit lite känsligare på äldre dar =P

2008-03-27 @ 11:29:55
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback