Dagens Shopping

2008-03-20 17:38:53 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja då va man hemma för några timmar sen , när vi kom hem somnade William precis när vi kommit innanför dörren , så ja det var bara att låta han sova , det kunde han behöva eftersom han inte sovit nått på hela dagen . så då gick jag o la mig i sängen jag med , och sten slockna , vaknade av att Jörgen ringde . så gick jag o skalade potatis , så vi får nån middag idag !

I stan så mötte vi upp Sahra & Karro , gick o fikade på Oden , jag & William fika räksmörgås , supergott! älskar verkligen räkmackisar finns inget goare ! Sen kikade vi på Lindex o det blev en pyjamas till lilleman , tycker den va jätte söt :) o sen blev det treo till pappsen , blev inte så mycket shopping !

Men nu ska jag göra maten till familjen!

Kommentarer
Postat av: mezzie

hihi jag shoppade lite idag jag med en snabbis på lindex :-) är ifs den enda butik i denna stan som HAR barnkläder så ;-)
Ha en super fin kväll!

2008-03-20 @ 21:04:09
URL: http://thisismylife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback