Energi Knippe

2008-03-12 19:10:29 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Gud vilken energi han har , haha att han orkar?! Suttit på sin lekmatta jätte länge o lekt med sina leksaker . Nu får han allt vila lite innan vi kör sista racet innan sängdags :) Han borde somna snabbt idag så som han hållit igång , inte vart en lugn stund knappt idag ^^ haha .. Men är bara skoj att se han hålla igång o verkligen vilja leka , o nöjjer sig med att sitta med sina leksaker själv en stund , så man får lite nytta gjord hemma , eller bara kan ringa en sväng till Frida o tjata , är typ det enda jag gör på dagarna , men jag trivs med att ha det så ..

Toppen på isberget va ju bara om vi nån jävla gång kunde flytta till Borås så jag & Frida kunde umgås OFTA , det är min största önskan just nu , + att jag vill komma nära min familj , som jag saknar oerhört mycket :( Det måste hända något snart , för jag vill HEM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback