I Want Candy (!!!)

2008-03-21 16:39:44 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja godis är gott , o nu har jag varit och inhandlat 1 kg Godis! Så ja vi har o göra ikväll , haha ^^ Men godis är gott o det bör man äta , det är bra för själen :) Va även och inhandlade en flaskborste . Kan ju vara bra att ha har jag kommit på :p haha .. och sen när jag kom hem var det bara att springa ner i tvättstugan och börja med tvätten . Roligt va? Tvätta på en fredag , men men .. det är ju ett illa måste ..

Ikväll ska vi tydligen se på Star Wars , (hatar dom filmerna) men snäll som jag är så tittar jag på skiten ändå eftersom min kära sambo älskar dom .. Nu ska jag fortsätta med tvättfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback